2012. október 11., csütörtök

2012.10.10. DEBRECENI EGYETEM

DEBRECENI EGYETEM 60 FŐS KÜLSŐS FOGADÁS


TÖLTÖTT KÁPOSZTA
BARACKOS-TÚRÓS RÉTES
MEGGYES-MÁKOS RÉTES
GRILL ZÖLDSÉGEK

1. füstölt sertés csülköt megfőztem, apró kockára vágtam, levét félre tettem. a rizst félig megpároltam. darált sertés húst, a rizst, olajon megfuttatott hagymát, fokhagymát, fűszerpaprikát, tojást összekevertem. savanyú, erezett káposzta levélbe töltöttük. mangalica zsíron pörkölt alapot készítettem majd a kevés lemosott savanyú káposztát tettem bele. erre sorakoztattam a tölteléket, megint egy kevés káposzta következett. erre a megmaradt kigombócozott tölteléket tettem és befedtem a maradék káposztával. felöntöttem a füstölt csülök levével, rászórtam a felkockázott csülköt. forrástól számítva 1-1,5 órát főztük.


2. az aszalt sárgabarackot kockára vágjuk és tokaji borba tesszük egy éjszakára. a túrót cukorral, vaníliás cukorral, citromhéjjal, tojássárgával és egy pici tejföllel kikeverünk. bele tesszük a lecsöpögtetett sárgabarackot. réteslapba töltve megsütjük.



3. a darált mákot cukorral, vaníliás cukorral, citromhéjjal ízesített vízben felfőzzük, kihűtjük. a lecsöpögtetett kimagozott meggyet belekeverjük. réteslapba töltve megsütjük.


4. padlizsán szeleteket ( só, bazsalikom), cukkini szeleteket (só, bors), kaliforniai paprikát (só, bors) és gombát (só, bors, kakukkfű) pici olívaolajon rost lapon vagy forró serpenyőben megpíritunk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése